
Dört büyük muhasebe firması Ernst & Young’ın (EY) İskandinav inovasyon lideri Magnus Jones, Metaverse’in genç nesil tarafından yönetileceğine ve kurumsal iş modelinin aynı ilkeleri üzerine inşa edilemeyeceğine inanıyor.
Jones’un yorumları, 2022 Avrupa Blok Zinciri Konvansiyonu’nda (EBC) Cointelegraph’ın genel yayın yönetmeni Alex Cohen ile yaptığı özel röportaj sırasında geldi.
EY’deki İskandinav inovasyon lideri, şirketin yatırım stratejisine ışık tutarak neden önemli bir yığının genç nesil firmalara ve yeni kurulan şirketlere gittiğini açıklıyor. Bu genç firmaların birçoğunun değerli ürünleri ve milyonlarca dolarlık gelirleri ile kendilerini kanıtladıklarını söyledi.
Genç neslin şu anda sektöre yön verdiğini söyledi ve şunları söyledi:
“Açıkça genç nesillerin türünü anlamaya ve ayrıca genç nesillerin bu manzaranın birkaç temel unsurunu inşa ettiği gerçeğine odaklanıyoruz.”
İlişkili: Mülk kredilerine benzer şekilde şekillenecek metaverse fraksiyonel mülkiyet: Casper exec
İnovasyondan bahseden Jones, asırlık kurumsal iş modelinin Metaverse’de başarılı olmayacağını ve şirketlerin ve teknoloji devlerinin mevcut zihniyetin ötesinde düşünmesi gerektiğini söyledi.
“Bunda geleneksel bir kurumsal zihniyet iş modeli yapısını uygulamak o kadar kolay değil.”
Fungible token (NFT) çılgınlığı ve yerleşik markaların yeni gelişen teknolojiyi denemelerinin gerekli olup olmadığı hakkında konuşmaya devam etti. Jones, yerleşik markaların topluluk oluşturmaya odaklanmadığını ve sadece bir tür geri tepme eğilimine atladığını söyledi. Açıkladı:
“Örneğin, İngiltere’deki giyim şirketi GAP, birdenbire altın kazaklara sahip olarak birdenbire bir NFT koleksiyonu başlattı, henüz herhangi bir topluluk oluşturmaya hiç zaman harcamamışken, Twitter’dan fark ettiğim kadarıyla insanlar şöyle düşünüyorlardı. , bu sadece bir sahtekarlık mı?”
Jones, genç nesillerin Metaverse’deki eğilimi belirleyeceğini ve eski nesillerin arkanıza yaslanıp not alması gerektiğini söyledi.