Berlin merkezli futbol uygulaması, 300 milyon dolarlık bağış kampanyasının ardından metaverse giriyor

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bir Alman futbol medyası uygulaması olan OneFootball, şirketin Web3’teki varlığını büyütmek ve platformunda yeni özellikler geliştirmek için D Serisi turda 300 milyon dolar topladı.

Perşembe günü yapılan duyuruya göre, OneFootball ve nonfungible token (NFT) merkezli Animoca Brands, OneFootball Labs adlı bir ortak girişim kurdu. Yeni platform “kulüplerin, liglerin, federasyonların ve oyuncuların blok zinciri teknolojisine dayalı dijital varlıklar ve hayran merkezli deneyimler sağlamasını” sağlayacak. Ayrıca hayranlar, e-posta adreslerini ve kredi kartlarını kullanarak sanal koleksiyon ürünleri alıp depolayabilecekler.

Finansman turu, Animoca Brands, Dapper Labs, DAH Beteiligungs GmbH, Quiet Capital, RIT Capital Partners, Senator Investment Group ve Alsara Investment Group dahil olmak üzere blockchain platformları ve risk sermayesi şirketlerinin katılımıyla Liberty City Ventures tarafından yönetildi.

Animoca Brands, OneFootball’un futbol endüstrisi için yeni gelir kaynakları yaratırken dijital fandomu artıracak yeni ürünler ve hizmetler geliştirmesine yardımcı olmak için blockchain, NFT’ler, oyun ve metaverse alanındaki uzmanlığını ve ağını sağlayacak. OneFootball’un kurucusu ve CEO’su Lucas von Cranach yaptığı açıklamada şunları söyledi:

“Futbolun tribünlerden ve saha dışından geleceğinin, merkezi olmayan ve Web3 üzerine kurulacağına ve verilerin ve dijital varlıkların sahipliğini taraftarlara geri vereceğine inanıyoruz.”

Liberty City Ventures’ın yönetici ortağı Murtaza Akbar, OneFootball’un aylık 100 milyon aktif kullanıcısını, büyük bir futbol taraftarı topluluğu için blok zincir teknolojisinden yararlanma fırsatı olarak vurguladı.

İlişkili: Penaltılar ve uzatmalar: Futbol kulübü kripto anlaşmaları için puan tablosu

Bu yılın başlarında Cointelegraph, artan etkileşimin ve sanal öğelerin sahipliğinin meta veri deposunun en göze çarpan özelliklerinden bazıları olduğunu belirtti. OneFootball, daha fazla taraftarın “güzel oyuna” daha fazla erişmesini sağlamak için her iki fırsatı da değerlendiriyor olabilir.

İngiltere Premier Ligi şampiyonu Manchester City, Hawk-Eye’dan görüntü analizi ve iskelet izleme teknolojisi için profesyonellere sanal gerçeklik sağlamak üzere Sony ile üç yıllık bir anlaşma imzalayarak Metaverse’e girişlerini duyurdu. Komşular Manchester United da 10 Şubat’ta açıklanan Tezos ile ortaklığın ardından Web3 ekosistemine girdi.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Berlin merkezli futbol uygulaması, 300 milyon dolarlık bağış kampanyasının ardından metaverse giriyor

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Giriş Yap

Giriş Yap

Gündem Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!