Prada yeni moda NFT’yi piyasaya sürdü, P2E oyunları Hindistan’da büyümeye tanık oldu

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Dijital sanatçı Zach Lieberman ve SuperRare ile ortaklaşa yürütülen Adidas for Prada yeniden kaynak projesi ile mantar olmayan token (NFT) alanına ilk girişini takiben, ikonik moda markası Prada şimdi Prada Timecapsule’e eşlik eden ilk bağımsız NFT koleksiyonunu duyurdu.

Her ayın ilk Perşembe günü düzenlenen çevrimiçi bir etkinlik olan Prada Timecapsule, Aralık 2019’dan bu yana web sitesinde 24 saat boyunca giyim ürünlerine özel erişim sağlıyor. Bu serideki 30. damla bir NFT ile birleştirilecektir.

Prada’ya göre, varlığın tasarımı “Cassius Hirst’ün hem birliği hem de beraberliği simgeleyen imza maskesi ve beyin taraması tasarımlarıyla süslenecek.”

NFT topluluğunun bazı üyeleri Prada’nın NFT çabalarını eleştirdi ve Adidas for Prada yeniden kaynak projesinin piyasaya sürülmesinden bu yana nispeten düşük fayda değeri sağladığını öne sürdü. Varlık şu anda OpenSea’de 0.08 Ether (ETH) karşılığında işlem görüyor ve 2.700 sahibi var.

Eurovision birincisi Kalush Orkestrası Ukrayna için 900 bin dolar topladı

Ukraynalı hip-hop grubu Kalush Orchestra’nın geçen ay İtalya’nın Torino kentinde düzenlenen 66. Eurovision Şarkı Yarışması’nda dünyanın kalbini kazanmasının ardından grup, fon toplamak için küresel törende verilen canlı pembe şapka ve cam mikrofon kupasını açık artırmaya çıkarmaya karar verdi. Ukrayna ihtilafının ortasında yardım etmek için.

Mikrofonun bir NFT tasviri, en yüksek teklifi verene sunulacak ve bu, Avrupa kripto para borsası WhiteBIT olduğu ortaya çıktı ve son derece cömert bir giriş olan 50 ETH ile 900.000 dolara eşit olacak.

Hem fiat hem de NFT müzayedelerinden elde edilen tüm fonlar, Ukraynalı TV sunucusu ve aktör Serhiy Prytula liderliğindeki Serhiy Prytula Vakfı’na bağışlanacak.

“Siz var ya harikasınız. Bu müzayedeye bağışta bulunan her birinize ve kupayı 900.000$’a satın alan ve şimdi kupamızın gerçek sahibi olan WhiteBit ekibine özel bir teşekkür için teşekkür ediyoruz” dedi grup Facebook’ta.

Hindistan ve Hong Kong’da P2E’nin benimsenmesi artıyor

Pazar araştırma şirketi Finder tarafından NFT oyuncularının coğrafi oranı hakkında yakın zamanda yayınlanan bir raporda, Hindistan ve Hong Kong, oynayarak kazanılan oyunlarla etkileşimleri açısından ankete katılan 26 ülke arasında sırasıyla lider ülkeler olarak belirlendi.

Axie Infinity, The Sandbox, Decentraland ve daha yakın zamanda Solana merkezli StepN, oyun fanatiğine yeni, muhtemelen daha bağlantılı bir oyun ortamı sağlamak için gelişmekte olan bölgelerdeki kültürel manzaraya nüfuz etti.

İlişkili: Üçüncü dünyada Web3 oyunları: Milyarları kolaylaştıran Axie

Ankete katılanların %28.7’sinin NFT oyunlarıyla ilgili önceki deneyimlerini açıklamasıyla, Hindistan ve Hong Kong temsili sırasıyla %33.8 ve %28.7 ile ortalamayı geçerken, Amerika Birleşik Devletleri %9.4 ile geldi.

Biraz daha guzel…

Önde gelen NFT moda markası RTFKT Studios, binlerce başvuru arasından ilk 10 listesini daralttıktan sonra bu hafta metaverse pod yarışmasının kazananlarını açıkladı.

Avangard manzaralar ve sürükleyici mimari tasarımlar, izleyicilere metaverse dünyalarının geleceğine dair bir fikir verdi. Kazanan her ganimet bölmesi, yıl sonuna doğru içerik oluşturucu pazarında kullanıma sunulacak.

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Prada yeni moda NFT’yi piyasaya sürdü, P2E oyunları Hindistan’da büyümeye tanık oldu

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Giriş Yap

Giriş Yap

Gündem Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!