
Yuga Labs, ekibin sanat eserine alt-sağ ve Nazi memlerini/görüntülerini yerleştirdiğini ve Bored Ape Yacht Club’ın (BAYC) arkasında marka oluşturduğunu iddia eden komplo teorisi konusundaki sessizliğini nihayet bozdu.
Cointelegraph’ın daha önce bildirdiği gibi, BAYC komplo teorisi, YouTuber Philion’un sanatçı Ryder Ripps’in bu yılın başında derlediği varsayılan kanıtları araştıran bir video yayınlamasının ardından 20 Haziran’da bir kez daha ilgi odağı oldu.
Medium blog gönderisinde paylaşılan 25 Haziran’da Twitter aracılığıyla, Yuga Labs kurucu ortağı Gordon Goner, teori o kadar çok ilgi gördükten sonra en sevdikleri podcast yayıncılarından birinin bundan bahsettiğini söyledikten sonra ekibin nihayet havayı temizlemeye karar verdiğini söyledi.
“Bu iddialara daha ayrıntılı bir şekilde yanıt vermedik çünkü açıkçası delicesine çok uzaklar.”
“Dedi ki, bu sabah bu komplo teorisi hakkında konuşmaya saygı duyduğumuz bir podca///ster ile uyandık ve bu oldukça gerçeküstüydü. Dışarı çıkıp tüm bunlara bir son vermenin zamanının geldiğini hissettirdi bize” dedi.
Özellikle, Ryder Ripps, BAYC NFT sanat eserinin Siyah ve Asyalı insanların ırkçı karikatürlerini içerdiğini ve projenin logosu ve markasının belirli Nazi sembolojisine ve diline birkaç selam verdiğini iddia etti. Sanatçı ayrıca Yuga Labs’a karşı bir hiciv ve protesto olarak RR/BAYC adlı bir BAYC türevi NFT koleksiyonu yaptı.
Ekip, BAYC aleyhine belirtilen tüm noktaları ele almasa da logosunun Nazi Totenkopf (kafatası ve kemikler) sembolünden türetildiği iddialarını kesin olarak reddetti. Ayrıca, BAYC’de Maymunları kullanmanın ırkçı bir trol değil, kripto degenlerine bir selam olduğunu yineledi. Ancak, birkaç nokta ele alınmadığı için herkes yanıtlarından memnun değildi.
ahbap ‘biz azınlığız’ gibi ve ADL’den bazı sahte kapaklar alıyor. Ben bir Yahudiyim ve soykırımdan kurtulanların soyundan geliyorum ve bu görüntü beni rahatsız ediyor ama gaza gelmeye devam et pic.twitter.com/kbJlJaEYE4
— jpəġ jəđ (@h0listicrypto) 24 Haziran 2022
O günün ilerleyen saatlerinde yapılan bir güncellemede, Yuga Labs ekibi ayrıca yasal işlem başlattığını ve firmaya ve topluluğa “sürekli ihlal ve diğer yasadışı girişimleri durdurmak” için bir dava açtığını belirtti. Ryder Ripps’ten doğrudan adıyla bahsetmemiş olsa da.
(1/2) Bugün topluluğumuzdan yoğun destek geldi. Bu iftira niteliğindeki iddialarla mücadele ederken topluluğumuza karşı şeffaf olmaya devam edeceğiz. Sürekli ihlal ve diğer hukuka aykırı girişimlere son vermek için…
— Yuga Laboratuvarları (@yugalabs) 25 Haziran 2022
NFT pazarındaki hacim X2Y2, OpenSea’yi geçti
Geçtiğimiz birkaç hafta boyunca, Ethereum tabanlı NFT pazar yeri X2Y2’deki satış hacmi, OpenSea sektöründeki en iyi platformu aştı.
DappRadar’dan alınan verilere göre, X2Y2, OpenSea’deki 155.734 tüccardan elde edilen 117.64 milyon dolara kıyasla, geçen hafta sadece 11.534 tüccardan 144.16 milyon dolar değerinde NFT satışı gerçekleştirdi.
X2YX platformu bu yılın başlarında Şubat ayında piyasaya sürüldü ve herhangi bir üst düzey NFT projesinin satışına ev sahipliği yapmıyor gibi görünse de, kullanıcıların hem X2YX hem de OpenSea’de NFT satın almalarını bir araya getirmelerini sağlayan bir OpenSea Sniper özelliği sağlıyor. işlem.
X2YX, günlük hacimlerinin Haziran ayında yeni zirvelere yükseldiğini gördü ve şimdiye kadar kaydedilen en yüksek hacim günü 6 Haziran’da 32.92 milyon dolar ile geldi. Platformun bu ayki yükselişinin arkasındaki nedenlerden biri, 1 Haziran’dan 30 Haziran’a kadar sıfır işlem ücreti promosyonu gibi görünüyor.
Crawley Town, NFT’lere bağlı futbol kitlerini serbest bırakacak
Profesyonel İngiliz futbolu (futbol) kulübü Crawley Town FC, yalnızca ilgili NFT’yi satın alan taraftarlar tarafından elde edilebilecek bir futbol takımı (form forma) çıkarıyor.
Crawley Town şu anda ticaretini İngiliz profesyonel lig yapısının dördüncü kademesinde yürütüyor ve geçen yılın sonlarında spor odaklı kripto şirketi WAGMI tarafından satın alındı.
Profesyonel takımlar genellikle her sezon, biri iç saha maçları, biri deplasman ve üçüncü yedek forma olmak üzere üç farklı forma sahiptir. Bu durumda, üçüncü kit, NFT’lerin satışı yoluyla hayranlara sunulacak.
İngiliz haber kuruluşu Mirror ile 25 Haziran’da konuşan Crowley Town’ın ortak sahibi Preston Johnson, kulübün NFT’leri hızlı bir kâr için başlatmaya çalışmadığını ve bunun yerine teknolojiyi gömlekler ve biletleme gibi yollarla entegre etmenin yollarını aradığını vurguladı:
“NFT’lerimiz daha çok sanal sezonluk biletler gibi. Yerel hayranlara satmaya çalıştığımız ürünler değiller.”
İlişkili: Metaverse teknolojisi, insan-AI verimliliğini artırabilir mi?
BCware, Shopify App Store’da NFT uygulamasını başlattı
California merkezli Web3 teknoloji firması BCware, Shopify App Store’da tüccarların mağazalarındaki birden fazla blok zincirinden NFT satın alma ve satma hizmetleri sunmalarını sağlayan yeni bir çok zincirli NFT uygulamasını başlattı.
Uygulama şu anda Ethereum, Polygon, Flow ve Solana ile entegredir ve ayrıca müşterilerin fiat veya kripto para birimi ile ödeme yapmalarını sağlar. Firma ayrıca uygulamanın “kriptoda yeni olan alıcılar için cüzdan alımını” destekleyeceğini belirtti.
Hareket, Shopify’ın markaların/tüccarların çevrimiçi mağazalarını daha özel hale getirmelerine olanak tanıyan bir NFT kapılı vitrinler özelliğini kullanıma sunduğu aynı hafta geldi.
Tweetlediğiniz Yerde Satış Yapın
Twitter’ın çalışanlarınızın bulunduğu yer olduğunu biliyorsunuz ve artık ürünlerinizi doğrudan profilinizde keşfedebilirler.
Yani bir dahaki sefere numara yapan bir tweetiniz olduğunda, başka birinin ürünleri yerine kendi ürünlerinizi takabilirsiniz. Doğru @trixiekozmetik? pic.twitter.com/teuIkQkzbL
— Shopify (@Shopify) 22 Haziran 2022
Diğer Güzel Haberler:
24 Haziran’da Eminem, “From The D 2 The LBC” adlı yeni bir şarkının yayınlanacağını tweetledi. Gönderi, hem Snoop Dogg hem de Slim Shady’yi temsil eden iki karikatür maymunu ve onların Bored Ape Yacht Club ile olan bağlantılarını içeren çizgi roman tarzında şarkının sanatını içeriyordu.
Futbol süperstarı Cristiano Ronaldo, kripto borsası Binance ile çok yıllı özel bir NFT ortaklığı imzaladı. İşbirliği, küresel NFT kampanyaları aracılığıyla futbol taraftarlarını Web3 ekosistemiyle tanıştırmayı amaçlıyor.